Sunset



Romaniken. Denna bild ar tagen av min nyvunne buddy Nacho Fiugueras. Han ar ganska snygg om jag far saga det sjalv. Hade inte en aning om vem han var nar han kom fram och borjade prata. Tydligen "a big deal" enligt Kevin, som ar van med honom. Alla googel traffar berattade samma sak. Nacho ar polospelaren fran Argentina som gjorde polo hippt igen, han ar aven model for Ralf Lauren. Vi pratade pa spanska och det ar sa kul att jag fortfarande kan forsta och prata tillbaka i ett hogt tempo och anvanda mig av ett inte allt for basisk sprak =)
Komiskt, Kevin och Linley kanner verkligen ALLT och ALLA. Sa lustigt, dom skulle nog kunna aka till Grastorp och nagon jakel skulle bergis komma fram och saga, "Kev, how you been??"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0