IRRITERAD!!!



I torsdags var jag och Laurence pa ett fodelsedags party. Han gamla roomie fran college fyllde 31. Var himla trevligt och jag pratade en hel del med Evan som han heter. Visade sig att han driver en reklambyra och efter ett tag utbrister han,
"-OMG! Laurence, you and Sofie are like the perfect couple for this event on Tuesday!!! Seriously, you're PERFECT!!"
Sedan pratar han om ett event som skulle aga rum idag, jag horde inte allt men Laurence skulle aldrig ga med pa nagot som inte ar trakigt sa jag lyssnade inte sa noga. Men Evan var super pa och bad om min email och telefonnummer. Fick ett email dagen efter som forklarade eventet. Som jag skrattade... Varfor var vi perfekta for eventet??? Jo,

Utdrag fran emailet:

So here's the deal this upcoming Tuesday we have an event/production we are putting together on behalf of our client Dial, specifically for their new product
Dial for Men Magnetic Attraction Enhancing Body Wash, their new Mens body wash soap.  We are casting super great looking females and normal looking guys.

Hhaha... Sa himla komiskt.
Iaf, nu till varfor jag ar irriterad. Detta ager alltsa rum idag, NY Times ar dar, NY1 TV stationen och annan media likasa, en bra chans till framtida jobb. MEN mina bossar skulle pa bossarnas boss Tom Jones (kom pa att det Tom ar tjuren inte bossen va?! Eh, anyhow) ikvall och dom hade INGEN annan som kunde babysitta. Jag hade redan lovat att ta hand om ungarna sa jag var tvungen att saga nej till detta event.. Sa kommer dom hem idag, och kl 7 klammer dom ur sig;
"Ooops, dom har visst stallt in konserten. Du far kvallen off." Jaha.. Kul. For sent att aka dit saklart. Gick in och kollade pa hemsidan med info om konserten och detta har statt dar i tva, TVA, dagar. HMPFR!!! Irriterande med andra ord. Jag ska iof pa en annan casting pa torsdag, for ett dataforetag. Hoppas det gar bra, och Evan har mig i atanke nasta gang dom behover hjalp sa.... Oh well.

Zoe kom hem igar!!!!!!! Ar helt overlycklig. Vi ska ta oss till Hamptons i helgen, bara va och sola och bada och prata igen ALLT som hant. Ah, finns det nagot battre an att aterse kara kara vanner? Nope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0