I'm back.



Jag har inte gatt och dott, bara varit jakligt upptagen. Anna du har ratt jag har faktiskt gatt och blivit en riktig stekare.. ha, halvtid dock, sa jag jobbar fortfarande med barnen. Har varit i the hamptons varje helg, det ar sa otroligt vackert pa alla satt, omgivningarna, husen, stranderna, manniskorna, allt. Det ar en himla scen, men jag tycker om det aven om det ar surrealistiskt manga ganger. 
Forra helgen var det 4th of july, independence day vilket ar en av de storsta helgerna har i USA, inte minst i the hamptons. Mina kompisar Matt och Linley kom fran Miami till NY for en vecka och gjorde klokt i att dra till southampton och dra mig med. Ber man mig komma far man Telma med sig och likasa tvartom. Vi drog aven med oss Telmas islandska van Liney som just flyttat fran Miami till NYC. Perfect. 

Pa bilden ser vi Liney, Matt, Will, Kevin, Telma och jag. Linley tar kortet.
Kan inte hymla med att vi hade en sjuuuukt bra helg. En av dom basta pa lange och min standard ar HOG.

Har star vi utanfor Russle Simmons (RUNDMC) 's hus. Vi var pa en charity event innan vi akte vidare till olika house parties for att migla bland sa otroligt intressanta roliga manniskor. Stotte pa en hel del kanda ansikten som vanligt men efter att Mia kallat mig kandiskat efter att ha namedroppat sa lamnar jag det ute hah. (Kan ju bara namna en liten rolig anekdot, nar vi kom till Russle's party fick han syn pa mig och sa: Sofie from Sweden so nice to have you back.)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0