Har springer jag varje dag, i central park, nyc.



Varje dag later bra va? Jag borjade i mandags, men har hallt det hittils! Gott.

Forra torsdagen nar Telma hade akt var jag riktigt lag, men Erin ringde och drog med mig till hennes b-friends art gallery opening. Jaklar vad bra det var! Killen har verkligen talang. Det hela var super creddigt och kul. Efter en drink pa baren bredvid kom min date AJ och hamtade upp mig och tog mig till MAX pa ave B och 7th. Supermysig italiensk restaurang med uteservering mellan husen, tanda ljus och sma lampor overallt. Sedan drog vi en barrunda till Rose Bar pa Gramacy hotel och vidare till Cabanas for att ramla in pa Bowey hotel. For att komma in dar hippa natter maste man kanna nagon "viktig" person som AJ i allra hogsta grad gor. Han ar typ "den viktiga personen" ha. Losenordet? "No romance." Lol.
Pa Bowey hotel traffade jag en jattesot tjej hade nastan samma dans historia som mig. Sa en danspartner rikare! Molly fran L.A. Vi ska ga forsta ballet klassen imorgon, nervost!!

Helgen spenderades i Long Island, dock inte the hamptons, utan li university. Gjorde en prep course for TOEFL examet jag maste skriva innan jag kan ansoka till college. Var sa sjukt trakigt, speciellt nar kompisar skickar mms och text med bilder av surfboards, pooler, drinkar med texter som "why u not here??" Well, friends, im in school, inside 7 hours a day. Much fun.
Kanndes helt underbart att komma tillbaka till the city pa sondag eftermiddag. Gick med P och motte upp Dallas i parken och lirade frisbee hela kvallen. Mys.
Mandagen var det back to work. Gar bra, aven om jag nu jobbar mer an jag gjort pa hela aret. Sa mycket for min slappa sommar dom lovade mig... Eh, i manage. Pa kvallen drog jag till en Bowling alley dar var van Luca fatt jobb som erotisk dansare nar det ar gay kvall. Luca ar straigt. Sa. Himla. Kul. Agaren blev saklart kar i honom och i Dallas och bjod pa bowling och drinkar kvallen lang. Som vi skrattade, hade knip i magen och ont i kinderna. Blev inte battre av att jag vid 12 snaret akte och motte upp med AJ. Vi mottes upp pa Jane hotel, riktigt bra spot, och dansade heeela natten. Fuldansade, saklart. Sa skont nar man traffar folk som roar sig exakt likadant som jag alltid gjort. Folk som uppskattar fistpumps, sprinkler, the kebab och grocery shopping cart- danser.
Gardagen hangde jag i parken och forsokte bygga pa min knappt existerande branna. Senare, efter att ha sprungit 5 km, akte jag, P och Carro till sushi samba och at suuuuushi. Sa gott. Motte upp med Michael och grabbarna pa.....
HOG AND HEFFERS. Baren Coyote ugly spelades in och ar inspirerad av. Lika skabbigt och kul som man kan forestalla sig. Drog efter det till Hudson terass och motte upp med Larry och kollade pa LMFAO's release party. I'M IN NEW YORK (miami) BITCH!!!

Nu ska jag passa pa att sola lite till pa mitt rooftop medan Anitra har laxlasning. =)
Saknar er alla dar hemma sa!! Kommer hem den 30e september sa ni alla vet. Puss

http://www.youtube.com/watch?v=FHCcjib9H0g&feature=related
Skona snubbar faktiskt. Hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0