GRYM helg i NYC.

Bestamde mig att inte aka ut till the Hamptons denna helg. Har inte varit i city en helg pa 7 veckor, sa det kandes ratt. Borjade inte helt fel i fredags, efter cruising motte jag och P upp med Pianka pa Soho-house. Fick Vinnie och hans kompis Matt att komma dit ocksa. Det var Matt's fodelsedag men han hade bestamt att fira den pa lordagen, sa fredag var tankt att bli en lugn kvall. Ha. Klockan 7am, Vinnies vardagsrum. Matt, Vinnie, Anthony, Mike och jag har Michael Jackson dance-off. Sa jakla kul, vi kunde inte sluta dansa!! Innan vi hamnade dar hann vi med Jane hotel dar vi stotte pa Russle Brand som ar lika rolig i verkligheten som pa film "Bullshit bullshit bullshit", hah.. Efter Jane hamnade vi inte helt otippat pa One Oak dar aven Will och ganget befann sig. Vi dansade verkigen hela natten, helt underbart.

Gardagen var slapp, Vinnie och jag gick och at en lang brunch i det fina vadret, sedan hem och sola lite for att mota upp med P for mera mat. Akte till Matts egentliga bday party vilket var jattetrevlig. Idag har jag bara slappat i parken, ska ga och mota upp med P nu och ta en kaffe i eftermiddags solen. Skont.

En liten anekdot, David Beckham var pa Oak i onsdags, han satt vid bordet bredvid mig och det enda jag kunde tanka var; han ar sa liten!!!! Russle Brand daremot ar enormt, superlang! Och himla snygg faktiskt, medan David sag ut som en polerad docka, inte sa hett. Nej, nu blir jag for kandiskat enligt Mia, sa off to meet P. ;)

Ps, glomde min kamera hos Vinnie sa pics fran var danceoff kommer snart. Vet att ni knappt kan barga er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Beckham! Wow, vem skulle inte bli kändiskåt? Inte för att jag nånsin har gillat honom så värst mycket men ändå =) Åh, jag gillar verkligen planen du skrev på min blogg, men när du kommer hem är jag redan i Lund. Så vi får flytta hela paketet med vin, lösgodis och allt pratande vi har att ta igen ner dit istället =) Det är inte ett förslag det är en order ;-) Saknar dig, puss!

2009-07-20 @ 17:43:11
URL: http://lifeonvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0