2 am club



Igar gick jag pa spelning med LA bandet 2 am Club, var helt packat pa Santos i Soho dar dom spelade. Har faktiskt inte hort dom forr men JALKAR vad bra!!
Laurence ringde och fragade mig om dom var bra tidigare igar. Han blev helt stum over att jag inte kande till dom. "How is this possible, you know EVERY band??!!!" Well, jag ar glad att jag fatt ett nytt favvoband. Dom gav ALLT pa scen, alskart.
Ni maste kolla in deras myspace, http://www.myspace.com/2amclub
Grymma. Laur kompis ar deras manager och han ar aven manager for Regina Spektor, var kul att prata med honom i och med att Regina nyss var i Svea. Kollade aven in Laur's Soho loft som han antligen flyttat in i. Var jattefint, modernt europeisk design, passade honom hur bra som helst. Blev en tidig kvall dock vilket kandes otroligt skont 6am imorse.

Ikvall ska jag med nagra tjejkompisar och dricka vin pa en nyoppnad lounge i meetpacking, sedan mota upp med Rob och c/o for att ga till Avenye och Oak. Ave ar "nya" hippa stallet men ar lite konsig vibe dar inne. For mycket posers enligt mig. Men med Rob och mina girlfriends har man aldrig trakigt. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0